Client
Klant: Beerens Group
Markt: industrie, retail, interieurbouw, winkelinrichting
Werk: merkpositionering, website
Efficiency door zoveel mogelijk te standaardiseren. Dit is dé essentie van de schaalbare interieurconcepten van de Beerens Group. Samen met Coolgrey heb ik dit vertaald in een onderscheidende merkpositionering en website: ‘Eerst de basis, dan de winst’.
Tekst website:
De unieke schaalbare interieurconcepten van de Beerens Group:
EERST DE BASIS, DAN DE WINST
De winst is enorm als je eerst goed nadenkt over de basis. Dit is dé essentie van de schaalbare interieurconcepten van de Beerens Group. Een unieke aanpak voor de inrichting van winkels, kantoren, hotels, schepen en jachten. Hoe het werkt? Wij optimaliseren uw basisontwerp. We vertalen het naar gestandaardiseerde stellingen, meubels, systemen, materialen en afmetingen. Hierdoor kunnen wij de interieuronderdelen efficiënter produceren, inkopen en monteren en wordt de uitrol naar meerdere ruimten of locaties veel sneller en goedkoper. Topkwaliteit, met behoud van uw eigen uitstraling en wensen.
Wij durven de uitdaging aan: toon ons uw basisinrichting volgens uw huidige ontwerp of formule. Wij optimaliseren het, waardoor het perfect schaalbaar wordt, en rekenen u voor welke winst u bij een uitrol naar 10, 100, 1000 units of meer mag verwachten.
(…)